2017/05/28

[Honestly] Prológus

Annyeong!


Mint láthatjátok, újra felszínre tértem/léptem/jutottam, ami nem mást jelent, minthogy új történettel állok elő. A blog URL-címe is megváltozott, a bts helyére idols-t írtam, így egyértelművé válik, hogy nem csak róluk fogok írni. 
Hát most pontosan egy másik célközönségű sztorival érkezem; Monbebék lesznek előtérben.
😎


Aki nem tudná, hogy miről zagyválok, annak elmondom. Monsta X! Monsta X minden mennyiségben. Igazából csak BTS-ről akartam írni, de nem minden úgy alakult, ahogy akartam. A k-pop bandák közül a Monsta X az első helyre került a képzeletbeli listámon, így olvasni szerettem volna róluk fanficet, de mivel nem nagyon találtam, kénytelen vagyok megírni magamnak.

Az új történetről is szeretnék szót ejteni, szóval kezdjünk is bele. I.M lesz az egyik főszereplő, a másik természetesen egy lány, vagyis Mini (a becenevén). Az ő szemszögéből fog érkezni az első rész. Ha valaki nem vágná le, hogy ki az a ChangKyun, akkor nézzen má’ utána.
Honestly – Őszintén címet választottuk a történetnek tesómmal, mivel ennek a szónak, valamint a szó jelentésének fontos jelentősége van/lesz. (Ezt most jól fogalmaztam meg? xd) Nos, akkor... nesze, a prológus:

Fagyos, téli hideg volt aznap éjjel. 
Fújt a szél, hordta a havat szanaszéjjel. 
Dübörgött a hangos báli zene,
A hangulat mégis hűvös.

Egymás szemébe se néztek,
Nem akarták magukat látni benne.
Megrázta a mindkettőjüket a hideg.
Elágaznak közös útjaik.

Felesleges volt kapucnit tenni,
Hiszen nem melegített semmit.
Szeretik egymást, de mégis
Megfojtanák jelenleg a másikat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Arra kérlek, hogy beszélj. Nekem nem jelent gondot, ha negatív, amit mondasz. Nem fogok védekezni, csak mert nem tetszik, amit hallok. Mindig is kíváncsi voltam/vagyok a vélemény(ek)re, legyen az jó, akár rossz. Csak bátran, szűntesd meg az érdeklődésem/görcsölésem!☺

Követők